Naam: Sinclair
Functie: Servicedesk medewerker
Werkzaam sinds: 10-7-2023
Hoi Sinclair, wat houdt je werk precies in?
Ik beantwoorden dagelijks vragen van klanten via telefoon en e-mail. Door goed te luisteren en mee te denken, helpen we klanten snel weer op weg en zorgen we voor een positieve ervaring. Het geeft voldoening om de klant naar tevredenheid op weg te helpen.
Kan jij je 1e werkdag nog herinneren? Zo ja, wat mocht je doen?
Op mijn eerste werkdag heb ik veel uitleg gekregen over al onze methodes bij Instruct en Vodix. Daarnaast had ik verschillende meetings met collega’s om ze beter te leren kennen.
Wat vind je tot nu toe het allerleukste aan je werk?
Het allerleukste vind ik om mogelijke issues waar klanten tegenaan lopen uit te zoeken en direct op te lossen. Het is nog leuker om deze knelpunten op te lossen samen met collega’s.
Hoe ziet een gemiddelde werkdag er voor jou uit?
Het eerste wat ik doe na het opstarten van mijn computer is de mail checken. Ondertussen beantwoord ik wat telefoontjes en maak ik een praatje met collega’s bij het koffiezetapparaat. In de pauze lopen we met z’n allen buiten een mooi rondje om even een frisse neus te halen. Naast het helpen van klanten, pak ik ook regelmatig werk op van de afdeling Ontwikkeling en CRM. Dit doe ik veelal tussendoor als het wat rustiger is op de Servicedesk.
Wat is je grootste blunder ooit op kantoor?
(Nog) Niet gehad, maar die gaat vast een keer komen.
Wat is je favoriete gespreksonderwerp met collega’s tijdens de pauze?
De EK wedstrijden bespreken.
Een vraag van je collega: “Welke film heb je als laatst gezien?”
De nieuwe versie van Willy Wonka.
Heb je een vraag voor de volgende topper?
“Als je 1 dag met iemand van leven zou kunnen ruilen, wie zou dat dan zijn?”
Lees het verhaal van onze volgende topper
Esther Kevelam
Marketeer – CRM Lead
Hafida Makioui
Sales manager
Christa Klop
Directie / Uitgever PO VO